top of page

ATGAL Į ATEITĮ

Senior Man Working from Home
Atgal į ateitį: senjorai - skaitmeninių istorijų pasakojimo guru

Projekto koordinatorius - VšĮ Edukaciniai projektai

 

Projekto partneriai:

  • ARTIED Ltd (Bulgarija)

  • Associação Rede de Universidades da Terceira Idade (Portugalija)

  • EDUCOMMART SIMIO SINANTISIS EKPEDEVSIS KE DIMIOURGIAS ASTIKI MI KERDOSKOPIKI ETERIA (Graikija)

  • Inthecity Project Development B.V. (Olandija)

Skaitmeniniai įgūdžiai yra būtini, kad senjorai galėtų įsitraukti į šiuolaikinę visuomenę. Tačiau daugelyje mokymo programų yra ugdomi tik pagrindiniai skaitmeninio raštingumo įgūdžiai, paliekant spragas tokiose srityse kaip socialinių tinklų valdymas ir skaitmeninio turinio kūrimas. Senjorai susiduria su sunkumais naršydami socialinėje erdvėje, valdydami internetinę tapatybę ir kurdami skaitmeninį turinį, tačiau šie įgūdžiai gali sustiprinti jų socialinius ryšius, kūrybiškumą ir pasitikėjimą savimi. Siekiant išspręsti šią problemą, taikysime kartų mokymosi metodą, pagal kurį jaunesni skaitmeniniai mentoriai mokys senjorus apie socialinius tinklus ir turinio kūrimą, o senjorai dalysis savo gyvenimo įgūdžiais.

 

Pagrindiniai tikslai:

  1. Skatinti senjorus (60+) naudotis socialiniais tinklais ir taip ugdyti jų skaitmeninius įgūdžius ir pasitikėjimą savimi.

  2. Suteikti senjorams ir pedagogams įgūdžių kurti asmenines skaitmenines istorijas ir sukurti skaitmeninį portfelį.

  3. Suteikti vyresnio amžiaus pedagogams ir jaunajai kartai žinių apie veiksmingą mentorystę.

  4. Skatinti kartų mokymąsi per vietinius ir tarptautinius hakatonus senjorams.

  5. Įtraukti jaunesniąją kartą į senjorų mentorystę ir pelnyti skaitmeninius mentoriaus ženklelius.

  6. Didinti informuotumą apie kartų mokymosi svarbą nacionaliniu ir ES lygmenimis.

Rezultatai 

  • Mokymosi programa apie socialinių tinklų turinio kūrimą, mentorystės pamokos ir „Silver Surfer“ skaitmeniniai ženkleliai.

  • Hakatonų senjorams organizavimas vietos ir tarptautiniu lygmeniu

  • Skaitmeninio portfelio „Atgal į ateitį“ kūrimas, rezultatų viešinimas ir panaudojimas

bottom of page