top of page

KELIONĖ SU MENU

Yellow Theme Background

Projekto koordinatorius - VšĮ Edukaciniai projektai 

Projekto partneris: Šiaulių m. savivaldybės Visuomenės sveikatos biuras

Projekto tikslas:

Organizuoti ir vykdyti kultūros ir kūrybinių užsiėmimų ciklus, skirtus senatvės pensijos amžiaus sulaukusiems asmenims, siekiant stiprinti jų skaitmeninius įgūdžius, kūrybiškumą ir socialinę įtrauktį, mažinant socialinę izoliaciją ir stiprinant emocinę gerovę.

 

Projekto uždaviniai:

  1. Kūrybiškumo ugdymas: Skatinti dalyvius kūrybiškai išreikšti save per meno kūrinius, pavyzdžiui, kuriant atvirukus, koliažus ir vaizdo įrašus, naudojant skaitmenines priemones.

  2. Socialinės įtraukties skatinimas: Organizuoti veiklas, kurios padėtų mažinti socialinę izoliaciją ir skatintų dalyvių bendravimą bei bendradarbiavimą.

  3. Kultūros paveldo vertinimo skatinimas: Gilintis į Lietuvos kultūros paveldą, analizuojant klasikinius ir modernius meno kūrinius bei literatūrą.

  4. Tvarumo principų taikymas: Ugdyti dalyvių sąmoningumą apie tvarumą ir atsakingą išteklių naudojimą, naudojant perdirbtas medžiagas meno kūriniuose.

  5. Skaitmeninių įgūdžių stiprinimas: Mokyti senjorus naudotis skaitmeninėmis platformomis, tokiomis kaip Canva, Writehaku, Padlet ir Google Sheets, siekiant kurti ir dalintis meno kūriniais virtualioje erdvėje.

  6. Kartų bendravimo skatinimas: Įtraukti jaunimą (iki 29 metų), kuris dalinsis technologinėmis žiniomis su senjorais ir skatins abipusį mokymąsi bei bendradarbiavimą.

RODIKLIAI:

1. Senatvės pensijos amžiaus sulaukusiems asmenims suorganizuotų meno ir kultūros edukacinių paslaugų užsiėmimų skaičius - 31                                                                                      

2. Projekto veiklose dalyvavusių senatvės pensijos amžiaus sulaukusių asmenų bendras skaičius - 150

 

3. Projekto veiklose dalyvavusių senatvės pensijos amžiaus sulaukusių unikalių asmenų skaičius - 50              

 

Finansuoja Lietuvos Respublikos valstybė                                                        

bottom of page